soUNI

Liga Imperialna


#1 2008-08-21 01:42:31

zochus1

Administrator

1050087
Call me!
Skąd: Planeta obok
Zarejestrowany: 2008-08-18
Posty: 76
Punktów :   

slimakksg

1. Twój nick: slimakksg

2. Poprzedni (-e) nick (-i): ---

3. Nick na głównym forum OGame.pl: slimakksg

4. Poprzedni (-e) sojusz (-e): ----

5. Koordynaty Planety Matki: 1:498:10

6. Ilość punktów: 128

7. Miejsce w statystykach: 8.997

8. Ilość Księżyców oraz ich koordynaty (pole obiązkowe tylko jeżeli posiadasz księżyc): nie ma

9. Czas poświęcany dziennie na grę w OGame: roznie ale jestem codziennie ( od 1,5 do 4 godzin dziennie)

10. Od kiedy grasz w OGame i na tym koncie ? w sumie gram od 2 lat a na tym koncie od 4 dni

11. Twój styl gry (eco, farming, złomy...): Eco

12. Wiek: 17

13. Nr GG: 3740350

14. Dlaczego my? sam nie wiem ale jak dostalem od was wiadomosc ze szukacie czlonkow to czemu mialbym sie nie zgodzic

15. Czego oczekujesz od UNI TEAMU? Glownie pomocy innych czlkonkow i dobrej atmosfery w sojuszu

16. Rozwiń i wyjaśnij skrót "FS" ? wedlug mnie ma wiele znaczen , np. firma robiaca laptopy czy jakos tak Fujitsu Siemens, takze fight simulator



A więc tak. Odpowiedź na pytanie 16 jest śmieszna lecza kiedy pisałem podanie na UNI1 do sojuszu takze dostalem takie pytanie i odpowiedzialem dokladnie tak samo 'Fujitsu Siemens'. Właśnie dlatego zostałem przyjęty. Mimo iż nie znasz odpowiedzi na to pytanie nawet jeśłi grasz od dwóch lat to jestem tego niemal pewien że można cię tego nauczyć.


ps. FS - Floote Save poszukaj w słownku


Gdyby carlsberg organizował wesela to były by to najlepsze wesela na świecie. Lecz tak nie nie jest.

Offline

 

#2 2008-08-21 09:14:39

kaariel

Uczeń

Zarejestrowany: 2008-08-19
Posty: 21
Punktów :   

Re: slimakksg

tzn ze mozna cie przyjac. dlatego ja zaakceptuje twoje podanie na stronie sojuszu w ogame

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi